Veelgestelde vragen
-
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van levering?
Zorg er best voor dat je thuis bent als wij leveren zodat jij jouw dagverse maaltijden onmiddellijk in de koelkast kan zetten. Je hebt de mogelijkheid in het bestelproces speciale leverwensen te zetten: afgeven bij de buren, in de garage plaatsen, etc. Zorg er wel voor dat deze maaltijden altijd zo snel mogelijk in de koelkast worden gezet.
Als je niet thuis bent, en jouw buren kunnen de maaltijden niet aannemen, dan neemt onze chauffeur jouw bestelling terug mee naar onze keuken en kan je de maaltijd dezelfde dag tot 17.30u komen ophalen.
-
Moet ik de maaltijden in de koelkast bewaren?
Ja, onze producten zijn versbereid en worden onmiddellijk gekoeld wanneer het kookproces afgerond is. Daarna worden deze ook koel vervoerd, dus deze dienen bij aflevering altijd direct in de koelkast geplaatst worden.
-
Worden de maaltijden koel vervoerd?
Ja, wij hebben de juiste faciliteiten om alle maaltijden koel te vervoeren.
-
Wanneer moet ik de maaltijden bestellen?
Bestellen voor de eerste helft van de week (maandag/dinsdag) kan tot de donderdag ervoor 20 uur, voor de tweede helft van de week (donderdag) tot de dinsdag ervoor 20 uur.
-
Welke maaltijden kan ik kiezen?
Je kan telkens kiezen tussen een aantal gerechten per week: we hebben traditionele gerechten, en ook veggie, vegan of healthy alternatieven. Ook verse slaatjes staan dikwijls tussen het gamma. Wij werken met een weekmenu, die telkens op woensdag voor de volgende week gelanceerd wordt.
-
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Als de bestelprocedure voltooid is, krijg je een bevestigingsmail met alle details van je bestelling.
-
Hoelang zijn de maaltijden houdbaar?
Onze maaltijden zijn telkens 3 dagen na bereiding houdbaar in de koelkast. Dit staat ook altijd duidelijk vermeld op het etiket. De soepen zijn langer houdbaar door de verzegelde sluiting. De houdbaarheidsdata staan altijd vermeld op het etiket op het product.
-
Hoe warm ik de gerechten op?
Instructies om op te warmen worden altijd duidelijk op het etiket geprint op je kant-en-klare maaltijd. Indien de keuze wordt gelaten tussen microgolf en oven, raden wij steeds aan om voor de ovenoptie te kiezen: je gerecht blijft hier verser en sappiger door.
-
Mag ik de geleverde bakjes in de oven zetten?
Dat mag zeker, tenzij anders vermeld op het etiket. De zwarte bakjes zijn ovenbestendig tot een temperatuur van 190 graden Celsius. In de oven dien je de folie die over de bakjes zit, te verwijderen.
-
Moet ik de folie op de bakjes verwijderen in de microgolf en oven?
In de microgolf kan de folie erop blijven (je kan er gaatjes in prikken), in de oven moet de folie altijd verwijderd worden voor het opwarmen.
-
Hoe kan ik jullie contacteren?
Onderaan onze website staan alle gegevens om ons te contacteren, dit kan via mail of telefoon.
-
Hoe betaal ik?
Betalen kan via bancontact aan het einde van het bestelproces, dit is heel eenvoudig en zo moet er geen cash worden afgegeven aan onze chauffeur – alles is op voorhand geregeld.